„Uodo ūsų“ ugdymo programa

Vaikai yra aktyvūs mokymosi proceso dalyviai. Todėl mūsų svarbiausia užduotis yra sukurti atmosferą, kurioje vaikai jaustųsi gerbiami, mylimi ir vertinami. Darželis – tai vieta, kur vaikai turi teisę sukurti savo unikalią „vaikystės kultūrą“.

Darželio programa apima rašymo, skaitymo ir matematikos įgūdžių lavinimą, muzikos, menų ir šokio raišką, taip pat skatina savarankiškumą priimant sprendimus, efektyvų bendravimą ir bendradarbiavimą. Bendradarbiavimas didelėse ir mažose grupėse laikoma vertinga ir būtina sąlyga vaiko pažinimui vystytis. Vaikai skatinami diskutuoti, teikti pasiūlymus, išsikelti hipotezes ir surasti iškilusių sunkumų sprendimo būdą sąveikaujant su kitais grupės dalyviais.

„Uodo ūsų“ ikimokyklinio ugdymo programa pagrįsta projektų metodu, į bendrą vaikų mokymosi procesą įtraukiami vaikai, tėvai ir pedagogai. Projektai gali trukti keletą dienų, savaičių ar net keletą mėnesių, priklausomai nuo vaikų interesų ir entuziazmo. Svarbiausia, kad mūsų ugdymo programa siūlo saugią ir puoselėjančią aplinką, kurioje vaikas jaučiasi pasitikintis savimi.

Mūsų pedagogai atlieka ypatingą vaidmenį būdami vaiko partneriais. Stebėdami vaikų žaidimus jie fiksuoja visas įmanomas mokymosi galimybes. Siekiant plėtoti vaikų mokymosi procesą, pedagogai klausosi, stebi, užduoda klausimus ir surinktą informaciją pritaiko kūrybinei vaikų veiklai.

Mūsų pedagogai tiki:
  •  visi vaikai geba mokytis;
  • vaikai išmoksta bendrauti su žmonėmis natūralioje 
    aplinkoje ir dėl įgytos patirties;
  • vaikai geriausiai mokosi, kai mokymasis yra asmeniškai prasmingas ir įdomus;
  • vaikai geriausiai mokosi, kai jie patys gali priimti
    sprendimus;
  • vaikai turi savo asmeninį mokymosi tempą ir stilių;
  • vaikai turi savo individualius emocinius poreikius;
  • kai vaikai mokosi naujų įgūdžių, jie linkę kartoti veiksmą tol, kol bus jį įvaldę;
  • visada reikia leisti vaikui padaryti tai, ką jis pats gali;
  • geras klausimas yra geriau nei geras atsakymas.

Mes siekiame, kad:

  • vaikai dėl įgytos mokymosi patirties jaustųsi socialiai ir   emociškai saugūs;
  • būtų pajėgūs priimti sudėtingesnius gyvenimo iššūkius;
  • gebėtų geriau išreikšti savo jausmus;
  • turėtų įvaldę tinkamus ir priimtinus problemų sprendimo būdus;
  • gebėtų prašyti pagalbos;
  • turėtų savipagalbos įgūdžių, reikalingų sėkmingai         klestėti kitu mokymosi etapu;
  • gebėtų dirbti savarankiškai ir grupėse, ieškoti naujų idėjų ir, svarbiausia, tikėti, kad mokytis yra įdomu.

 


Mūsų ugdymo filosofija moko, kad mokymosi kelionė yra prasmingesnė nei galutinis rezultatas, ir mes tikimės, kad jūsų dalyvavimas ir nuolatiniai atsiliepimai padės mums augti, tobulėti ir kartu auginti savimi pasitikinčius vaikus.


 .