top of page

Darželis, tai ne institucija, tai Pagarba vaikui alsuojanti ir namus priminanti aplinka, puoselėjanti jo teisę į kokybišką ir visą apimantį patyriminį mokymąsi.

ISTORIJA

Mūsų kelionė prasidėjo tikėjimu, kad vaikai geriausiai mokosi, kai aktyviai dalyvauja tyrinėjant - vienas su kitu, pedagogais, tėvais ir juos supančia aplinka. Lauko žaidimų ir gamtos bei mokslo tyrinėjimai buvo ir yra mūsų pagrindiniai prioritetai vaiko savarankiško mokymosi kelyje.

 

Reggio Emilia ugdymo sistemos metodai yra neatsiejama mūsų ugdymo programos dalis. Įvairiais ugdymo projektais ir iniciatyvomis stengiamasi sudaryti sąlygas atsiskleisti autentiškai ir laisvai, jokiai įtakai nepavaldžiai vaikų esybei bei puoselėti jų prigimtinį unikalumą, savitumą ir kūrybiškumą. Akcentuojama vaiko teisė į pasirinkimą, pažinimą ir patyrimą bei daug dėmesio skiriama vaiko fizinei ir emocinei sveikatai, ryšiui su gamta išsaugojimui.

Vaikas – dėmesio centre!

Jis yra pagrindinis savo žinių konstruktorius ir užuot nukreipę iš viršaus į apačią mokymosi modelį, mes tyrinėjame ir mokinamės kartu su vaiku, naudojant „Šimtą Vaiko kalbų“ – piešimą, tapybą, keramiką, dramą, muziką, konstravimą ir t.t.

Aplinka Trečiasis pedagogas!

Manome, kad aplinka veikia kaip „trečiasis pedagogas“ ir turi suteikti autentišką ir prasmingą patirtį vaikams, skatinanti smalsumą ir kviečianti vaikus pažinti, eksperimentuoti ir kurti kartu. Mūsų „Reggio Emilia“ įkvėptos programos praturtina vaikų natūralų smalsumą ir meilę mokytis iš tikrųjų visa apimančia patirtimi. Mokymasis yra prasmingesnis, kai vaikai turi pakankamai asmeninės erdvės tyrinėti ir kurti remiantis visai savo 5 pojūčiais. Didelės vaikų idėjos keičiasi ir vystosi kartu su vaikų interesais, o intriguojantys atviri projektai ir kūrybinės medžiagos pateikiamos, siekiant išprovokuoti kūrybinį vaikų potencialą. Savo programą kuriame atsižvelgdami į vaikų poreikius, jų iškeltas idėjas, hipotezes, mintis, o ugdymosi aplinka skatina vaikus laisvai ieškoti, tyrinėti, kurti ir semtis idėjų.

Pedagogai auga kartu su vaiku Vaiko tempu!

Laikomės nuostatos, kad pedagogai yra bendrai besimokantys kartu su vaikais. Kartu su vaiku tyrinėjame, ieškome atsakymų į jam rūpimus klausimus, sudarome sąlygas savarankiškai patikrinti kilusias hipotezes, eksperimentuoti, drąsiname išbandyti naujus dalykus. Organinės diskusijos tarp vaiko ir pedagogo suteikia erdvės apmąstymams ir laiko  prasmingam mokymuisi. Kiekvienas vaikas turi savo pažinimo kelią ir savo tempą, mūsų užduotis – objektyviai pagirti, padrąsinti ir atspindėti vaiko patyrimą.

Mūsų pedagogai kruopščiai atrenkami ne tik dėl savo žinių, patirties ir išsilavinimo, bet ir už jų asmenines vertybes, vidinį vientisumą ir įsipareigojimą Vaikui ir jo šeimai. 

Mes vertiname socialinį mokymosi požiūrį ir kuriame pagarba Vaikui grindžiamą aplinką. 

Privatus vaikų darželis yra įsikūręs Santariškių rajone, miškų apsuptyje, šalia Verkių regioninio parko. Erdviame, 500kv.m. name su nuosavu kiemu, įkurtos trys vaikų grupės:

  •  2 - 3 metų amžiaus vaikams;

  •  3 - 4 metų amžiaus vaikams;

  •  4- 5 metų amžiaus vaikams.

Savo veiklą pradėjome vykdyti nuo 2016 metų rugsėjo mėnesio. Esame jauna ir ambicinga organizacija, siekianti savo tikslų ir turinti aiškią ateities viziją.

Darželis, tai ne institucija, tai Pagarba vaikui alsuojanti aplinka, puoselėjanti jo teisę į kokybišką ir visą apimantį savarankišką patyriminį mokymąsi.

„Uodo ūsų“ filosofija

  • „Tu man patinki toks, koks esi“ – gerbiame kiekvieno vaiko savitumą.

  • „Aš tave girdžiu“ – išgirstame vaiką ir neignoruojame jo prigimtinės esybės.

  • „Aš gerbiu tavo poreikius ir norus“ – puoselėjame vaiko autentiškumą.

  • „Ši akimirka tobula tokia, kokia yra“ – suvokiame buvimo su vaiku čia ir dabar visumą.

  • „Aš neleisiu, kad iš tave žemintų“ – suteikiame vaikams emocinį saugumą.

  • „Tu esi unikalus, aš tikiu tavo galimybėmis“ – skatiname išgyventi ir pažinti save per patirtį.

  • „Tu esi be galo kūrybinga asmenybė“ – padedame atsiskleisti autentiškai ir laisvai, jokiai įtakai nepasiduodančiai vaiko esybei.

  • „Aš priimu visus tavo jausmus“ – puoselėjame vaiko vidinį ryšį su savo tikruoju „aš“.

  • „Tu esi čia ir dabar“ – sąmoningai kreipiame žvilgsnį į vertybes, kurios kyla iš santykio „čia ir dabar".

Happy Little Girl
bottom of page