top of page

UOSIUKAI

1,5-3 metų vaikai

Uosiukai

Tai jauniausi „Uodo ūsų“ gyventojai – nuo 1,5 iki 3 metų. 

Erdvė skirta vaikams laisvai judėti, tyrinėti ir atrasti naujus pojūčius. Natūralus apšvietimas, apgalvotai pristatomos vaikams kūrybinės priemonės žadina jų smalsumą, ugdo dėmesio koncentraciją. Multisensoriniai žaislai, žaidimai ir specifiniai šviesos ir šešėlių įrengimai lavina vaikų smulkiąją ir stambiąją motoriką, stimuliuoja visus 5 pojūčius. 

 

 

Grupėje -  iki 12 vaikų; dirba dvi pedagogės.

Bendras programos tikslas: 5 Pojūčių lavinimas.

Programa paremta Reggio Emilia ugdymo metodais.

KOKS MŪSŲ DIENOS RITMAS?

  7:30 -  8:40  Laukiam atvykstančių! 

  8:40 -  8:55  Pusryčiai

  9:00 - 9:30  Ryto Ratas

  9:30 - 10:20 Veikla grupės erdvėse/Ateljė/Lauke

10:20  -10:30 Užkandžiai viduje/Lauke

10:30 - 12:00 Laikas lauke

12:00 - 12:20 Pietūs viduje/Lauke

12:30 - 13:00 Pasakų metas

13:00- 15:30 Pietų miegas

15:30- 1550 Vakarienė viduje/Lauke

16:30 -18:30 Užklasinė veikla

                         Žaidimai viduje/Lauke

              18:30 Iki susitikimo ryt! 

Dienos ritmas

Dienos rutina sukuria vaikui socialinį ir emocinį saugumą. Dienos veiklų eiga, orientuotą į kiekvieno vaiko interesus ir poreikius, vaikui yra žinoma ir nuspėjama.

Mūsų metodika skatina pagarbų ir prasmingą pedagogų ir vaikų sąveiką. Pedagogai nuolat informuoja vaikus apie savo ketinimus ir rezultatus, siekdami suteikti jiems kuo didesnį saugumo jausmą, paskatinti jų pasitikėjimą suaugusiais ir aplinka.

Tokių santykių dėka,  vaikams sudaromos sąlygos, sukuriama erdvė ir laikas mokytis pagal savo tempą, augti pozityvioje ir veikti skatinančioje aplinkoje. Šio amžiaus vaikų grupei tai yra būtina sąlyga sveikam vaiko prieraišumo vystymuisi.

Programa

Atsižvelgdami į vaiko raidos tarpsnius ir jų domėjimosi sritis, į dienos rutiną įvedamos:

  • juslinės, meninės, muzikos, kalbos ir motorikos patirtys.

 

Vaikai vystomi ir ugdomi remiantis 5 pojūčiais:

  • rega, klausa, lytėjimas, skonis, uoslė.

 

Grupės erdvėje rasite funkcinių kampelių, kuriose vaikai aktyviai dalyvaudami lavina savo pojūčius, vysto stambiąją ir smulkiąją motoriką, dėmesio koncentraciją.

 

Nuolatinis auklėtojų verbalus bendravimas ugdo vaikų kalbinę motoriką, artikuliaciją. Žodinė informacija susiejama su vaizdine, tokiu būdu vaikas labiau įsimena ir pateikiama savaitės tema kelia didesnį smalsumą ir susižavėjimą.

 

Vaikų smulkiajai motorikai naudojame sensorines voneles: vandens, smėlio, žemių, įvairių kruopų, sensorinių rutuliukų, skirtingų rūšių ir spalvų akmenukų. Taip pat daug lipdome iš plastilino, molio, modelino, druskos tešlos, nemažai veiklų atliekame prie šviesos stalo.

KĄ MES VEIKIAME?

IMG_20180903_114306.jpg

KIEK LAIKO MES BŪNAME LAUKE?

Tikrasis mokslo pažinimas prasideda dar ankstyvojoje vaikystėje ir ne kur kitur, kaip tik gamtoje!

Ką mes veikiame?

  • ne mažiau kaip 2 kartus per savaitę mes keliaujame į mišką. Miške vaikai tyrinėja augaliją, domisi vabzdžiais, laipioja per kelmus, rąstus, šokinėja per balas ir purvo duobes, čiužinėja nuo kalniukų, renka miško gėrybes (kankorėžiai, samanos, skirtingi augalai ir pan.) ir atlieka daugybę kitų smagių veiklų.

  • 2 -3 kartus per savaitę žaidžiame kieme, stato smėlio pilis, kepa smėlio pyragus, čiuožinėja nuo čiuožyklos, užsiima sodininkyste, rūpinasi kiemo augalais, lysvėse  pasodintomis daržovėmis. 

bottom of page