top of page

ALKSNIUKAI

3 - 4 metų vaikai

Alksniukai

Tai jau ūgtelėję, 3 - 4 metų. Šio amžiaus vaikams būdingas intensyvesnis domėjimasis  supančia aplinka, savarankiškumo siekimas. Apgalvotai rodomos ir pristatomos vaikams kūrybinės priemonės, multisensoriniai žaislai, žaidimai ir specifiniai šviesos ir šešėlių įrengimai, jų amžiui pritaikyti veiklos centrai žadina vaikų smalsumą, ugdo dėmesio koncentraciją, kviečia tyrinėti ir eksperimentuoti.

Grupėje -  iki 12 vaikų; dirba dvi pedagogės.

Bendras programos tikslas: „Pasirengimas“.

Programoje taikomi Reggio Emilia ugdymo metodai.

 7:30 - 8:40  Laukiam atvykstančių! 

 8:40 - 8:55   Pusryčiai viduje

 9:00 - 9:30    Ryto Ratas viduje/Lauke

 9:45 - 10:30 Veikla grupės erdvėse/Atelje/Lauke

10:35  - 10:45 Užkandžiai viduje/Lauke

10:45 - 12:15  Laikas lauke

12:20 - 12:40  Pietūs viduje/Lauke

12:40 - 13:00 Pasakų metas

13:00- 15:15 Pietų miegas

15:30- 15:50 Vakarienė viduje/Lauke

16:00 -18:30 Žaidimai viduje/Lauke

                         Užklasinė veikla

             18:30  Iki susitikimo ryt! 

KOKS MŪSŲ DIENOS RITMAS?

Dienos ritmas

Dienos ritmas sukuria vaikui socialinį ir emocinį saugumą. Dienos veiklų eiga, orientuotą į kiekvieno vaiko interesus ir poreikius, vaikui yra žinoma ir nuspėjama.

Mūsų metodika skatina pagarbų ir prasmingą pedagogų ir vaikų sąveiką. Pedagogai nuolat informuoja vaikus apie savo ketinimus ir rezultatus, siekdami suteikti jiems kuo didesnį saugumo jausmą, paskatinti jų pasitikėjimą suaugusiais ir aplinka.

Tokių santykių dėka,  vaikams sudaromos sąlygos, sukuriama erdvė ir laikas mokytis pagal savo tempą, augti pozityvioje ir veikti skatinančioje aplinkoje. Šio amžiaus vaikų grupei tai yra būtina sąlyga sveikam vaiko prieraišumo vystymuisi.

Programa

 

Mes laikomės nuostatos, kad vaikai yra aktyvūs mokymosi proceso dalyviai ir geba patys kurti savo savarankišką mokymąsį. Bendradarbiaudami, dalindamiesi patirtimi ir išsamiai nagrinėdami jiems aktualias temas, vaikai tampa savo žinių ekspertais.

Pagrindinė grupės erdvė yra suskirstyta į skirtingos veiklos centrus, todėl vaikai, pasiskirstę mažomis grupelėmis,  gali atlikti tas veiklas ir žaisti tuos žaidimus, kurie jiems tuo metu yra patys aktualiausi ir kyla iš jų vidinių poreikių.

Vaikai gali eksperimentuoti su vandeniu ir smėliu, su miltais ir kukurūzų krakmolu, tapyti, lipdyti iš molio ar žaisti multisensorinėje ar šviesos erdvėje, laboratorijoje susipažinti su augalais, sverti, matuoti, lyginti, skaičiuoti, tyrinėti per padinimo stiklus. Kiekviena erdvė yra aprūpinta būtinomis kūrybinėmis priemonėmis ir medžiagomis, ir, atsižvelgus į savaitės temą, nuolatos atnaujinama ir papildoma.  

Grupės pedagogai užtikrina, kad vaikams būtų pasiūlyta įvairalypė patirtis šiose srityse: muzika, dailė/keramika, dramos/teatro užsiėmimai,  socio- emocinis raštingumas, fizinis lavinimas, anglų kalba.

IMG_20190111_095823.jpg

KĄ MES VEIKIAME?

IMG_20180905_150122.jpg

KIEK LAIKO MES BŪNAME LAUKE?

Tikrasis mokslo pažinimas prasideda dar ankstyvojoje vaikystėje ir ne kur kitur, kaip tik gamtoje!

Ką mes veikiame?

  • ne mažiau kaip 2 kartus per savaitę mes keliaujame į mišką, kur esame įsikūrę savo stovyklavietę. Miške vaikai tyrinėja augaliją, domisi vabzdžiais, laipioja per kelmus, rąstus, mokinasi lipti į medžius, šokinėja per balas ir purvo duobes. Stovyklavietėje įgyvendiname ilgalaikius projektus, tokius kaip  tiltelių, pastogių statybos ir kt. Mokinamės išlikimo įgūdžių, saugaus buvimo lauke taisyklių. 

  • ne mažiau kaip 1-2 kartą per mėnesį organizuojame vietos "Miško žygius" ir ne rečiau kaip 1 kartą per tris mėnėsius - išvažiamuosius. Tai gali būti  žygiai pažintiniais takais, išvykos į regioninius Lietuvos parkus ir pan.

  • 2 - 3 kartus per savaitę žaidžiame kieme, statome smėlio pilis, kepame smėlio pyragus, čiuožinėjame nuo čiuožyklos, užsiimame sodininkyste, rūpinamės kiemo augalais, lysvėse  pasodintomis daržovėmis. 

bottom of page